Afterwork: Framtidens Konsument

Möt konsumenten som kommer ändra på allt! Vem är hon, vad vill hon och vad behöver hon? Hur ska man som företag agera på en allt mer svårnavigerad marknad? Den 30 maj diskuterar vi framtidens konsument och hur hon förhåller sig till företag, varumärken, teknik och sina medmänniskor. 

Livsmedelsakademin och Healthy Marketing Team bjuder in till en inspirerande afterwork på temat Framtidens Konsument. Detta är en del av vår gemensamma afterwork-serie om En Bransch i Förändring. Utöver intressanta och inspirerande presentationer bjuder vi och Skånemejerier på fika!

Plats: Nordenskiöldgatan 24, Studio Malmö

Tid: Klockan 15.00-16.30, 30 maj 2017

Kostnad: Evenemanget är gratis för Livsmedelsakademins partner och medlemmar. För icke-medlemmar är kostnaden 300 kr.

Anmälan: Anmälan via Skåne Innovation Weeks hemsida. Observera att antalet platser är begränsat och att sista anmälningsdag är 24/5.


PROGRAM 30 MAJ

15.00  The food E-vangelist – Hur frälser man henne?

Lotta Törner, Livsmedelsakademin

15.20  From 4 P to 4 I: Meet the ME-llenial

Peter Wennström, Healthy Marketing Team

15.40   The new kids on the block: Gen Z

Nathalie Lameri & Matilda Warme, Creative Peoples

16.00   Mjölk, kvarg och sociala medier

Björn Sederblad, Skånemejerier